REGULAMIN ORAZ POLITYKA PRYWATNOŚCI

10 Gru Środa
11 Gru Czwartek

REGULAMIN NAJMU KRÓTKOTERMINOWEGO OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 1 września 2025 r.

Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów oraz warunków pobytu. Prezentowany regulamin stanowi integralną cześć umowy wynajmu (rezerwacji). Osoba dokonująca rezerwacji, jednocześnie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejszy Regulamin określa warunki rezerwacji i usługi najmu krótkoterminowego apartamentów dostępnych w ofercie Apartamenty Śródmiejska. W ramach usługi krótkoterminowego najmu apartamentu, Apartamenty Śródmiejska zobowiązuje się do udostępnienia Klientowi Apartamentu, a Klient do zapłaty wynagrodzenia oraz przestrzegania zasad określonych w niniejszym Regulaminie.

1.2. Przed dokonaniem rezerwacji Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu. Dokonanie rezerwacji równoznaczne jest z zaakceptowaniem jego treści.

1.3. Apartamenty Śródmiejska oświadcza, że posiada tytuł prawny do Apartamentu, będącego przedmiotem umowy zawartej z Klientem oraz jest uprawniony do świadczenia usługi czasowego udostępniania Apartamentu na cele turystyczne lub wypoczynkowe.

1.4. Apartamenty Śródmiejska informuje Klientów, iż na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maj 2014r. o prawach konsumenta, w przypadku umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, co Klient niniejszym przyjmuje do wiadomości.

 

DEFINICJE

2.1. Apartament – lokal mieszkalny, będący w ofercie Apartamenty Śródmiejska, opisany szczegółowo na stronie www.apartamentysrodmiejska.pl lub innych portalach pośredniczących, w tym portalach społecznościowych Facebook lub Instagram będący przedmiotem rezerwacji;

2.2. Apartamenty Śródmiejska – AM FARMS INV Sp. z o.o. ul. 1 Maja 9, 66-200 Świebodzin, NIP  9271964766, REGON 386736532

2.3. Klient – gość, osoba fizyczna (mająca ukończony 18 rok życia) lub osoba prawna, będąca stroną umowy krótkotrwałego najmu apartamentu lub wyrażająca chęć skorzystania z usług Apartamenty Śródmiejska poprzez dokonanie rezerwacji wybranego apartamentu;

2.4. Regulamin – niniejszy Regulamin najmu krótkotrwałego;

2.5. Rezydent – osoba wyznaczona przez Apartamenty Śródmiejska, która jest upoważniona do wydania i odbioru Apartamentu od Klienta, a także do innych czynności określonych niniejszym Regulaminem;

2.6. Serwis internetowy – strona internetowa www.apartamentysrodmiejska.pl lub inna strona internetowa za pośrednictwem, której udostępniona jest możliwość dokonania Rezerwacji;

2.7. Rezerwacja – czynność polegająca na wyborze Apartamentu oraz daty pobytu w Apartamencie przez Klienta i ewentualnie innych warunków takiego pobytu dokonywana za pośrednictwem Serwisu internetowego, portalu społecznościowego Facebook lub Instagram lub telefonicznie, poprzez którą to czynność zostaje zawarta umowa pomiędzy Apartamenty Śródmiejska a Klientem na wynajem Apartamentu zgodnie z ofertą oraz na zasadach określonych w Regulaminie.

 

REZERWACJA

3.1. Dokonanie rezerwacji równoznaczne jest z zaakceptowaniem treści Regulaminu.

3.2. Rezerwacji Apartamentu można dokonać w następujący sposób:

Za pomocą formularza rezerwacyjnego, udostępnionego przez Apartamenty Śródmiejska, za pośrednictwem strony internetowej www.apartmentysrodmiejska.pl

Za pośrednictwem telefonu: +48 511269223

Na adres mailowy: biuro@apartamentysrodmiejska.eu

Za pomocą współpracującego z Apartamenty Śródmiejska portalu pośredniczącego

3.3. W trakcie rezerwacji Klient zobowiązany jest do podania następujących informacji:

Termin pobytu (data zameldowania oraz wymeldowania);

Wybrany Apartament;

Dane kontaktowe (imię, nazwisko, numer telefonu, adres, adres e-mail);

Liczba osób w Apartamencie, z tym zastrzeżeniem, że nie może ona przekraczać dopuszczalnej liczby osób wskazanej w ofercie;

Planowana godzina przybycia;

3.4. Potwierdzenie Rezerwacji przez Apartamenty Śródmiejska następuje poprzez doręczenie na adres poczty elektronicznej lub poprzez wysłanie wiadomości SMS, udostępniony przez Klienta podczas procesu rezerwacji, wiadomości z informacją o potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji, podsumowaniu oferty oraz określeniu całkowitej ceny usługi.

3.5. Pobyt dziecka do lat 4, które śpi wraz z opiekunem lub we własnym prywatnym łóżeczku, dla którego nie jest wymagana dodatkowa pościel, jest bezpłatny. Na każdego opiekuna może przypadać jedno dziecko do lat 4, którego pobyt jest bezpłatny. W momencie dokonywania rezerwacji należy podać całkowitą liczbę osób wraz z wiekiem dzieci oraz uwzględnieniem osobno dzieci, których pobyt traktowany jest jako bezpłatny.

 

OPŁATA REZERWACYJNA

4.1. Klient dokonujący Rezerwacji przez Serwis internetowy, zobowiązany jest do uiszczenia całkowitej ceny usługi wskazanej w podsumowaniu Rezerwacji, postępując zgodnie z instrukcją zawartą w panelu rezerwacyjnym.

4.2. W przypadku Rezerwacji telefonicznej, w celu jej potwierdzenia, Klient zobowiązany jest do natychmiastowego uiszczenia opłaty rezerwacyjnej, za pomocą przelewu bankowego lub BLIK na rachunek wskazany w potwierdzeniu rezerwacji (w wysokości min. 50% wartości ceny usługi). Niezaksięgowanie w/w wpłaty w następnym dniu do godz. 15:00, uprawnia Apartamenty Śródmiejska do anulowania złożonej Rezerwacji. Pozostałą kwotę opłaty z tytułu usługi należy wpłacić nie później niż na 7 dni przed datą ustalonego dnia rozpoczęcia pobytu w Apartamencie. Jeżeli jednak w dniu złożenia rezerwacji telefonicznej, pozostało mniej niż 7 dni do takiej daty, należy wpłacić całkowitą wartość rezerwacji w momencie jej składania za pomocą przelewu bankowego. Należy go dokonać, podając w tytule płatności nazwę Apartamentu, termin pobytu oraz numer rezerwacji. Nr. rachunku, na który należy wykonać przelew to: PL82 1140 2004 0000 3002 8037 8939 odbiorcą jest Apartamenty Śródmiejska.

 

ZMIANA / ANULOWANIE REZERWACJI

5.1. Zmiana Rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w innym wybranym przez Klienta terminie, Apartament nie został już zarezerwowany. W przypadku gdy cena usługi w nowym terminie jest wyższa niż dotychczasowa, Klient zobowiązany jest do pokrycia różnicy w cenie usługi. W przypadku gdy cena usługi w nowym terminie jest niższa niż dotychczasowa, Apartamenty Śródmiejska zwróci Klientowi różnicę w cenie usługi w terminie do 14. dni. Zmiana Rezerwacji możliwa jest do 7 dni przed dniem rozpoczęcia pobytu w Apartamencie.

5.2. Anulowanie Rezerwacji przez Klienta możliwe jest do 5 dni przed planowanym dniem rozpoczęcia pobytu w Apartamencie. W takim przypadku wpłacona przez Klienta opłata rezerwacyjna zostaje pomniejszona o 50 % wartości ceny usługi W przypadku anulowania Rezerwacji po wskazanym terminie ( gdy pozostało mniej niż 5 dni do ustalonego dnia rozpoczęcia pobytu w Apartamencie) opłata rezerwacyjna nie zostanie zwrócona a w przypadku braku wpłaty opłaty rezerwacyjnej Klient zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Apartamenty Śródmiejska pełnej ceny usługi za dokonana rezerwację.

5.3. Poza sytuacją wskazaną w pkt 5.2 powyżej Rezerwacja może zostać anulowana przez Klienta, jeżeli z przyczyn niezależnych od Klienta nie jest możliwe wydanie Klientowi w terminie wynikającym z Rezerwacji Apartamentu w stanie zgodnym z przeznaczeniem – jak np. awaria w Apartamencie, błąd systemu rezerwacyjnego czy wycofanie Apartamentu z oferty. Wówczas Klientowi zaproponowany zostanie Apartament o porównywalnym standardzie lub możliwość bezpłatnej rezygnacji z Rezerwacji.

5.4. W przypadku wystąpienia w Apartamencie, zarezerwowanym przez Klienta, niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można usunąć, Apartamenty Śródmiejska zaproponuje Klientowi Apartament zastępczy o zbliżonym standardzie. W takim przypadku Klient ma prawo odstąpić od Rezerwacji z obowiązkiem zwrotu wszystkich wpłaconych przez Klienta należności na wskazany rachunek bankowy.

5.5. W przypadku zapłaty za Rezerwację w całości lub częściowo przez bony lub bony podarunkowe w przypadku anulowania Rezerwacji przez Klienta lub z przyczyn przez Klienta zawinionych nie ma możliwości zwrotu wartości bonu lub bonu podarunkowego.

 

ZAMELDOWANIE I WYMELDOWANIE

6.1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, w dniu rozpoczęcia pobytu zgodnie z Rezerwacją (zameldowania) i kończy o godzinie 11:00, w dniu zakończenia pobytu zgodnie z Rezerwacją (wymeldowania).

6.2. Zameldowanie odbywa się samoobsługowo na podstawie instrukcji przesłanej w dniu przyjazdu na wskazany przy rezerwacji numer telefonu oraz na adres poczty elektronicznej.

6.3. W dniu wymeldowania Klient zobowiązany jest zostawić klucze do Apartamentu w odpowiednim miejscu, zgodnie z instrukcją przesłaną w dniu zameldowania. Ta sama zasada dotyczy pilotów oraz kart parkingowych (jeśli zostały wydane do dyspozycji gości). Brak zastosowania się do tej zasady może skutkować obciążeniem Klienta do wysokości kosztów poniesionych przez Apartamenty Śródmiejska.

6.4. Apartamenty Śródmiejska zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji w wysokości 300 zł jako zabezpieczenie pobytu. Depozyt jest zwracany w dniu wyjazdu, w pełnej kwocie o ile w apartamencie nie wyrządzono szkód. Wysokość kaucji może różnić się w zależności od charakteru pobytu (wyższa kwota może zostać pobrana w przypadku imprez okolicznościowych oraz pobytów w święta) oraz liczby osób. Potrącenia należności Apartamenty Śródmiejska z kaucji nie wyłącza dochodzenia roszczeń z tytułu poniesionych szkód oraz nieosiągniętego potencjonalnego przychodu, których wartość przewyższa pobraną kaucję.

6.5. Apartamenty Śródmiejska zastrzega sobie prawo do odmowy wydania Apartamentu i anulowania Rezerwacji osobom pod wpływem alkoholu, środków odurzających, zachowujących się agresywnie oraz stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla innych osób oraz mienia. Apartamenty Śródmiejska może odmówić wydania Apartamentu Klientom, którzy podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyli Regulamin, w tym także w razie posiadania nieuregulowanych płatności.

6.6. Przed wymeldowaniem, Apartamenty Śródmiejska zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego Apartamentu. W przypadku stwierdzenia szkód powstałych podczas pobytu Klienta, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy w całości, najpóźniej w dniu wymeldowania.

6.7. Wcześniejszy wyjazd z przyczyn nieleżących po stronie Apartamenty Śródmiejska, nie uprawnia do żądania zwrotu kosztów za niewykorzystane świadczenia.

 

OBOWIĄZKI KLIENTA PODCZAS POBYTU W APARTAMENCIE

7.1. Klient zobowiązuje się korzystać z Apartamentu wyłącznie w celach turystycznych lub wypoczynkowych i nie może oddawać apartamentu w podnajem ani bezpłatne używanie jakimkolwiek osobom trzecim.

7.2. Niezwłocznie po zameldowaniu Klient powinien zgłosić wszelkie stwierdzone nieprawidłowości w Apartamencie, w przeciwnym razie może spowodować to obciążenie Klienta kosztami napraw stwierdzonych szkód.

7.3. W Apartamencie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00. W przypadku nieprzestrzegania powszechnie przyjętych norm współżycia społecznego, zakłócania spokoju sąsiadów, Apartamenty Śródmiejska zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania Rezerwacji ze skutkiem natychmiastowym, bez obowiązku zwrotu kosztów za niewykorzystany czas pobytu.

7.4. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w Apartamentach jest zabronione. W przypadku złamania zakazu organizacji imprez, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania Rezerwacji, bez obowiązku zwrotu kosztów za niewykorzystany czas pobytu.

7.5. W Apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, używek oraz e papierosów. W przypadku nieprzestrzegania zakazu Apartamenty Śródmiejska może naliczyć dodatkową opłatę w wysokości 500 zł, co nie ogranicza prawa Apartamenty Śródmiejska do żądania odszkodowania na zasadach ogólnych.

7.6. Klienci zobowiązani są do należytego zabezpieczenia Apartamentu, co rozumiane jest jako dokładne zamykanie drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych. Zakazuje się wynoszenia z Apartamentu znajdujących się w nim rzeczy. Klienci zobowiązani są do dbania o wynajęty Apartament w tym: o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zakręcanie wody, niezrywanie informacji powieszonych na drzwiach Apartamentu.

7.7. Klient zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu Apartamentu w stanie nienaruszonym poza zużycie wynikające z normalnej eksploatacji. Goście Apartamentu w dniu wyjazdu zobowiązani są wyrzucić po sobie śmieci do pojemników, które znajdują się na zewnątrz budynku.

7.8. Apartamenty Śródmiejska lub innej osobie wyznaczonej, przysługuje prawo wstępu do Apartamentu celem usunięcia awarii lub w razie powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że Klient narusza zapisy Regulaminu.

7.9. Klient ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę baterii, armatury i urządzeń elektrycznych. Ze względu na przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, Klient nie może używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia, z wyjątkiem: komputera, maszynki do golenia, suszarki do włosów, ładowarki do telefonu.

7.10. Apartamenty Śródmiejska nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w apartamencie. Ewentualny zwrot rzeczy znalezionych, możliwy jest wyłącznie na koszt Klienta.

7.11. Klient odpowiada za działania i zaniechania wszystkich gości przebywających wspólnie z nim w Apartamencie, jak za swoje własne.

 

USŁUGI DODATKOWE

8.1. Klient ma możliwość zamówienia usług dodatkowych według poniższego cennika:

Usługa wymiany pościeli oraz ręczników – cena ustalana indywidualnie w zależności od liczby gości. Termin oraz godzina usługi musi być uzgodniony najpóźniej jeden dzień wcześniej oraz potwierdzony przez Apartamenty Śródmiejska

Usługa sprzątania apartamentu – 200 zł, usługa jednorazowa;

Usługa korzystania z pralni (pralka i suszarka) – 50 zł, usługa jednorazowa;

Opłata za parking 50 zł za dobę. Parking zależny jest od dostępności.

8.2. Usługi dodatkowe są realizowane po otrzymaniu potwierdzenia płatności na konto Apartamenty Śródmiejska o numerze PL82 1140 2004 0000 3002 8037 8939

 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

9.1. Apartamenty Śródmiejska nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności, powstałe podczas pobytu, związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi prowadzonymi na terenie obiektu, w którym usytuowany jest Apartament i wokół niego, przerwaniem dostawy mediów z przyczyn niezależnych od Apartamenty Śródmiejska, hałasem z nieruchomości sąsiednich.

9.2. Apartamenty Śródmiejska nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie pojazdu pozostawionego przez Klienta na parkingu przynależnym do Apartamentu.

9.3. Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie spowodowane swoim działaniem szkody wynikające z korzystania z odpłatnych lub nieodpłatnych usług, które znajdują się na terenie obiektu, w którym Klient wynajmuje apartament, takimi jak pralnia, parking, itd.

9.4. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu oraz niezwłocznego pokrycia ich równowartości. Klient ponosi również pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez osoby przebywające za jego zgodą lub wiedzą w Apartamencie. Jeżeli zniszczenia uniemożliwiają dalszy najem, Klient dodatkowo ponosi finansową odpowiedzialność za każdy dzień wyłączony z wynajmu, w wysokości dwukrotnej aktualnej ceny za dany Apartament.

9.5. W przypadku zanieczyszczenia apartamentu odchodami lub innymi substancjami Klient zobowiązany jest, na żądanie Apartamenty Śródmiejska, do pokrycia kosztów czyszczenia dywanów oraz innych zanieczyszczonych materiałów – w kwocie 2500 zł.

9.6. Palenie papierosów, innych wyrobów tytoniowych, używek w Apartamentach oraz na klatkach schodowych, a także używanie świec jest zabronione. Naruszenie zakazu, uprawnia Apartamenty Śródmiejska do nałożenia kary umownej w wysokości 500 zł.

9.7. W razie niedokonania zwrotu Apartamentu po zakończeniu rezerwacji, Klient zobowiązany jest do zapłaty dwukrotności aktualnej ceny za dany Apartament, określonej na stronie www.apartamentysrodmiejska.pl, za każdą dobę po dacie zakończenia rezerwacji.

9.8. Podczas wymeldowania Klient zobowiązany jest do oddania wszystkich udostępnionych kluczy lub kart wejściowych oraz pilotów. W przypadku nieoddania, Klient ponosi opłatę odpowiednio 500 zł (klucze, karta wejściowa) oraz 500 zł (pilot).

9.9. W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób niż podana podczas rezerwacji. Jeżeli liczba osób będzie większa, Klient zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 500 zł za każdą dodatkową osobę za każdą dobę.

9.10. W przypadku jeżeli szkoda przekracza wartość zastrzeżonej w niniejszym Regulaminie kary lub opłaty dodatkowej, Apartamenty Śródmiejska uprawnione jest do żądania odszkodowania na zasadach ogólnych.

 

REKLAMACJE

10.1. W razie zaistnienia nieprawidłowości Najemca ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od ich wystąpienia. Reklamacje należy przesyłać pisemnie na adres siedziby Apartamenty Śródmiejska lub pocztą elektroniczną na adres biuro@apartamentysrodmiejska.eu.

10.2. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 30 dni roboczych od jej otrzymania. O jej rozpatrzeniu Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony listem poleconym lub drogą elektroniczną, na odpowiedni adres wskazany w treści reklamacji.

10.3. Dla dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, sądem właściwym dla siedziby Apartamenty Śródmiejska, jest Sąd Rejonowy w Świebodzinie. Konsumentowi przysługuje również prawo zwrócenia się o pomoc do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

 

DANE KONTAKTOWE

11.1. Biuro Apartamenty Śródmiejska mieści się pod adresem: ul. 1 Maja 9, 66-200 Świebodzin.

11.2. Kontakt telefoniczny z biurem możliwy jest pod numerem telefonu: +48 511269223.

11.3. Adresem korespondencyjnym jest siedziba Apartamenty Śródmiejska, wskazana w pkt. 11.1. Regulaminu.

11.4. Wszelkiego rodzaju zapytania, Klient może kierować również za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro@apartamentysrodmiejska.eu.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

12.1. Administratorem danych osobowych jest AM FARMS INV Sp. z o.o. ul. 1 Maja 9, 66-200 Świebodzin, NIP 9271964766, REGON 386736532

12.2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Rezerwacji i Regulaminu. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do korzystania z usług Apartamenty Śródmiejska. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu upływu przedawnienia roszczeń, wynikających z rezerwacji lub wykonania usługi, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.

12.3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność ich przetwarzania w celu realizacji i wykonania umowy;

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora polegający na obsłudze korespondencji oraz działaniach marketingowych.

12.4. Klientom przysługuje prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Klientowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

12.5. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest udzielona zgoda, Klient ma prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Dane mogą podlegać profilowaniu w zakresie udzielonej zgody.

12.6. Dane osobowe mogą zostać przekazane firmom świadczącym usługi obsługi księgowej.

12.7. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, można kontaktować się listownie na adres siedziby Administratora, wskazany w pkt 12.1. lub elektronicznie na adres mailowy: biuro@apartamentysrodmiejska.eu. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Zdjęcie

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Wszystkie przekazywane nam dane są starannie chronione, zgodnie z obowiązującą Polityką Prywatności.

Dokonując rezerwacji poprzez stronę apartamentysrodmiejska.pl , Klient zostanie poproszony o podanie danych niezbędnych do realizacji rezerwacji. Obejmują one dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres, adres email oraz numer telefonu). Brak wymaganych danych może uniemożliwić realizację rezerwacji. Wybierając metodę płatności online klient zostanie przekierowany do systemu płatności Paynow, w którym może zapłacić kartą płatniczą, szybkim przelewem online lub płatnością BLIK.

Klient wyraża zgodę, aby jego dane osobowe były przetwarzane i wykorzystywanie do celów realizacji rezerwacji.

Wszystkie dane umieszczone w bazie strony będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane te będą przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji rezerwacji. Dane te będą przechowywane i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).

Jeśli Klient wyrazi na to zgodę Apartamenty Śródmiejska ma prawo do wysyłania na jego adres poczty elektronicznej Newslettera oraz informacji o promocjach i nowościach.

Operatorem systemu płatności internetowych Paynow jest mBank. Paynow wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.

Max. 2 35 m2
Rezerwuj
Apartament nr 1
Przestronny apartament z oddzielną kuchnią i wanną – idealny dla 2 osób szukających wygody i niezale...
Max. 2 35 m2
Rezerwuj
Apartament nr 2
Komfortowe wnętrze z balkonem, oddzielną kuchnią i prysznicem. Doskonałe miejsce dla par ceniących p...
Max. 2 27 m2
Rezerwuj
Apartament nr 3
Świetny wybór dla gości, którzy chcą poczuć klimat miasta
Max. 2 30 m2
Rezerwuj
Apartament nr 4
Świetna baza wypadowa dla osób podróżujących w celach turystycznych lub biznesowych.
Max. 2 20 m2
Rezerwuj
Apartament nr 5
Idealna opcja dla par, które stawiają na wygodę i bliskość atrakcji.
Max. 4 64 m2
Rezerwuj
Dwupoziomowy Apartament nr 6
Dwupoziomowy apartament z aneksem kuchennym i klimatyzacją. Przestrzeń dla 2–4 osób szukających komf...
Max. 2 26 m2
Rezerwuj
Apartament nr 7
Przytulny apartament z aneksem kuchennym i widokiem na deptak. Doskonały wybór dla par ceniących rom...
Max. 4 58 m2
Rezerwuj
Dwupoziomowy Apartament nr 8
Nowoczesny, klimatyzowany apartament dwupoziomowy dla 2–4 osób. Idealny dla rodzin i grup znajomych.
Max. 2 32 m2
Rezerwuj
Apartament nr 9
Nowoczesny apartament z aneksem kuchennym i łóżkiem małżeńskim. Komfortowe miejsce dla par w centrum...
Max. 2 35 m2
Rezerwuj
Apartament nr 1
Przestronny apartament z oddzielną kuchnią i wanną – idealny dla 2 osób szukających wygody i niezale...
Max. 2 35 m2
Rezerwuj
Apartament nr 2
Komfortowe wnętrze z balkonem, oddzielną kuchnią i prysznicem. Doskonałe miejsce dla par ceniących p...
Max. 2 27 m2
Rezerwuj
Apartament nr 3
Świetny wybór dla gości, którzy chcą poczuć klimat miasta
Max. 2 30 m2
Rezerwuj
Apartament nr 4
Świetna baza wypadowa dla osób podróżujących w celach turystycznych lub biznesowych.
Max. 2 20 m2
Rezerwuj
Apartament nr 5
Idealna opcja dla par, które stawiają na wygodę i bliskość atrakcji.
Max. 4 64 m2
Rezerwuj
Dwupoziomowy Apartament nr 6
Dwupoziomowy apartament z aneksem kuchennym i klimatyzacją. Przestrzeń dla 2–4 osób szukających komf...
Max. 2 26 m2
Rezerwuj
Apartament nr 7
Przytulny apartament z aneksem kuchennym i widokiem na deptak. Doskonały wybór dla par ceniących rom...
Max. 4 58 m2
Rezerwuj
Dwupoziomowy Apartament nr 8
Nowoczesny, klimatyzowany apartament dwupoziomowy dla 2–4 osób. Idealny dla rodzin i grup znajomych.
Rezerwuj
Dojazd
Zadzwoń